Seals

14 juli 2019 - Hout Bay, Zuid-Afrika

Vandaag kwam er een spannend moment aan. Snorkelen met zeehonden! We trokken wetsuits aan kregen snorkelmateriaal en dan was het de boot op. We vaarden de baai uit, hoekje om en daar zagen we Bakers Island. Het eiland bestaande uit rotsen en heel veel zeehonden. Onze begeleiders begonnen te klappen en te fluiten om hen wakker te maken en enkele minuten later konden ook wij het water in. Het was spannend want je moest de zeehonden naar jou laten komen maar je wist niet van waar ze kwamen. Ik heb enkele van dichtbij gezien, maar helaas werd ik na een kwartier misselijk/zeeziek waardoor ik gewoon wat gezwommen heb in de buurt van mijn groep. Gelukkig wilde Aissa (1 van de 4 belgische meiden die deze activiteit ook nog moesten doen) nog wat filmen voor me. Deze beelden moet ik nog bekijken dus we zullen zien! Het kayakken die er direct op volgde heb ik afgeslaan want ik had nog wankele benen.

De namiddag heb ik rustig doorgebracht in de lodge om dan deze avond fish and chips te eten in een local restaurant.

Nu een haardvuurtje om de kou wat te verdeijven en dan op naar morgen!

1. Francis:
    14 juli 2019
    Morgen helemaal opnieuw in de plooi... Zee, zon en strand is wat anders dan koude open zee met "wilde beesten"... :) nu lekker wat coccoonen bij het vuurtje.
  2. Oma:
    14 juli 2019
    Geniet nog van een gezellige avond. Blij van jou eens gezien te hebben.
  3. Lieve en Luc:
    15 juli 2019
    Hopelijk valt je volgende activiteit beter mee . We volgen je reisverhaal vol interesse !